Shop Mobile More Submit  Join Login
Another guy losing his head lol by crayonmaniac Another guy losing his head lol by crayonmaniac
Just for fun, taken in Ostia, the port outside Rome
Seeing that statue, i just couldn't resist lol
Add a Comment:
 
:icondashinvaine:
dashinvaine Featured By Owner Nov 29, 2013
I think I would lose my head if you were groping my bottom...
Reply
:iconfloriaiglenoir:
floriaiglenoir Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist
...what a cute photography,Sweetie...the poor guy seems to have lost his head,as soon as You touched his "posterior":giggle:..;see,what effect You are having on men,Christine?:iconbabeplz::iconpinkheartsplz::iconwinkyplz::iconflyingheartsplz:
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner Jun 10, 2013  Professional Digital Artist
beginning of july i am so game for a new meeting honey, say the word and thanks honey
Reply
:iconfloriaiglenoir:
floriaiglenoir Featured By Owner Jun 15, 2013  Hobbyist
...whenever You want,my dear,propose me a date,and I will see,Brian will be here first 3 days of July,or You make it "with me only:iconcocoloveplz:after,just decide Yourself,once and for good,ma Belle:iconranranruuplz::iconroflzberriesplz::iconpaintheartplz:
Reply
:iconbenhammonds:
BenHammonds Featured By Owner Jun 7, 2013   Writer
LOL wonderful title and very believable :)
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Digital Artist
lol thanks, this is just me kidding, i have a weird sense of humor but you will soon find out
omg i am so painting again and sooooo enjoying it, this one should be good
Reply
:iconbenhammonds:
BenHammonds Featured By Owner Jun 8, 2013   Writer
I look forward to seeing it, I too have a off the wall sense of humor!! Im like the old son Ive Always Been Crazy But It Keeps Me From Going Insane ;)
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner Jun 10, 2013  Professional Digital Artist
you have a lot of nice sayings my friend
Reply
:iconbenhammonds:
BenHammonds Featured By Owner Jun 10, 2013   Writer
Aww, thank you
Reply
:iconmistersingh:
mistersingh Featured By Owner May 20, 2013
Hey :wave:
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 22, 2013  Professional Digital Artist
helloo!!! sorry cannot wave back at you, my hands are tight :rofl:
Reply
:iconmistersingh:
mistersingh Featured By Owner May 23, 2013
HA:rofl: HA
Reply
:icondragonschest:
DragonsChest Featured By Owner May 17, 2013  Professional Writer
:wave: Hello dear friend...
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 18, 2013  Professional Digital Artist
hello back to you too my friend but pardon me if i do not wave back at you, my hands are tight mmmmm ;-) :rofl:
Reply
:icondragonschest:
DragonsChest Featured By Owner May 18, 2013  Professional Writer
:lmao:
Reply
:iconzoozee:
zoozee Featured By Owner May 17, 2013  Professional Digital Artist
A fun and great pic indeed !! :heart:
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 18, 2013  Professional Digital Artist
lol just for fun, but thanks
Reply
:iconzoozee:
zoozee Featured By Owner Jun 1, 2013  Professional Digital Artist
:heart:
Reply
:iconcindysart:
CindysArt Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
Wonderful shot! :clap:
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 17, 2013  Professional Digital Artist
just for fun lol
Reply
:iconslyfxz:
SlyFXZ Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
What? You broke off his arms and head and vandalised an otherwise perfectly good statue?
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
I swear your honor, it was already that way when i arrived there
Reply
:iconinna-vjuzhanina:
Inna-Vjuzhanina Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
Dat ass. No one could resist :XD: I see you had great time in Rome sweetie :eyes:
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
thanks hon
Reply
:icondanyboz:
danyboz Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist General Artist
Et la statue de s'exclamer: "J'en perd la tête... et les bras m'en tombent !" :rofl:

C'est malin... :D
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
lol
Reply
:icondanyboz:
danyboz Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist General Artist
Mais franchement... je me demande qui a eu l'idée d'habiller et de mettre des lunettes de soleil à la jolie statue qui se trouve derrière :D
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
:rofl: flatteur va!!!! trop comique la reflexion lol :hug:
cette statue là est aussi une antiquité lol
Reply
:icondanyboz:
danyboz Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist General Artist
Mais... "Vérité n'est pas flatter" ;)

Et puis les antiquités ont plus de valeur... :D
Reply
:iconjwiest:
jwiest Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
Looks like you were more worried that he'd lose his bum. LOL
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
lol
Reply
:iconlongrider1952:
longrider1952 Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Photographer
:)
Reply
:icon0snow-white0:
0Snow-White0 Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nice pic, girl! hehehehehe
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
thank you :hug:
Reply
:iconnikon-aj:
NIKON-AJ Featured By Owner May 15, 2013   Photographer
Looks like you are supporting from behind!!!
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
lol
Reply
:iconkachinadoll:
Kachinadoll Featured By Owner May 15, 2013  Professional Digital Artist
Aww, what a great pic hon! :)
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
thank you :hug:
Reply
:iconkachinadoll:
Kachinadoll Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
Your most welcome! :icongivecupcakeplz:
Reply
:icondavincipoppalag:
davincipoppalag Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist General Artist
LOL cute
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
thank you :hug:
Reply
:icondavincipoppalag:
davincipoppalag Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist General Artist
welkies :hug:
Reply
:icongraphix-goddess:
Graphix-Goddess Featured By Owner May 15, 2013  Professional Writer
And look at you being all helpful and holding up his butt just in case that was falling off too! How cute.. HAHAHAHAHAHAHAH
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 15, 2013  Professional Digital Artist
I know, i am the kindest woman on the planet, glad you know that, pure kindness it was
Reply
:icongraphix-goddess:
Graphix-Goddess Featured By Owner May 15, 2013  Professional Writer
Yup. ^___^ You sure are a sweetheart.Oh, forgot to comment earlier on the bust, but I am excited for the rainbowlight girl, too!
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 16, 2013  Professional Digital Artist
thanks hon
Reply
:iconsweediesart:
SweediesArt Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha...wonderful!!!!
Reply
:iconcrayonmaniac:
crayonmaniac Featured By Owner May 15, 2013  Professional Digital Artist
buns of marble i can assure you, definitely all day in the fitness that one
Reply
:iconsweediesart:
SweediesArt Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
haha..yes!!!!
Reply
:iconj-u-d-a-s:
J-u-d-a-s Featured By Owner May 15, 2013
He doesn't look very excited there Cray :laughing:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 15, 2013
Image Size
870 KB
Resolution
1051×843
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
453
Favourites
15 (who?)
Comments
54

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon PowerShot A540
Shutter Speed
1/636 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
6 mm
Date Taken
May 9, 2013, 1:23:37 PM
Software
Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Sensor Size
2mm
×